Goda dagars magi

Nu är jag hemma efter en lång och intressant dag. Jag är utmattad men det är lugnt. Skolan gick bra idag. Jag var i tid, jag var närvarande, jag var aktiv och höll humöret uppe. Vi blev informerade om årets projektarbete och började spåna lite. Sen gjorde vi inte så mycket mer egentligen.. Mjukstart, fortfarande. Skönt. Jag och Linnea tog intiativ och fixade te. Det var mysigt. Regnet smattrade mot fönsterrutorna och vi sippade på te samtidigt som vi bollade med lite idéer angående skolfotograferingen. Ingenting fastställt där ännu dock.


Efter skolan åkte jag, mamma och pappa till Karonlinska sjukhuset. Det gick bra och det känns skönt att ha det gjort. Jag var nervös under dagen och sådär, men jag fick den hjälpen jag ville ha, antar jag.. Skönt att mamma och pappa följde med. Det behövdes.


Nu ska jag kasta i min lite mat och sen ska jag ta bussen till Salem!
Jag har ett viktigt uppdrag där..


Helg imorgon, det kommer passande! Thank god..

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0