Helgen



Fredag, lördag, södag. Helgen är över.
Jag har inte varit hundra procent frisk, men jag är på god väg ur denna förkyldningen. Jag hostar fortfarande, men annars känns halsen bättre, vilket är skönt. Jag hade säkert blivit friskare mycket snabbare om jag hade varit hemma den här helgen. Men en helg hemma kändes inte lockade. Nu får jag "stå mitt kast", eller vad man säger. Jag är trött, sliten och fortfarande inte helt frisk.

Fredagen spenderade jag hemma hos André. Vi låg i sängen hela kvällen och tittade på tv. Jag var uttråkad, måste jag säga. Men då och då kuddkrigade vi lite, jag var lättroad, måste jag också säga.. hah!
Nattbussen hem var spännande. Peo, Johan och Alex (victor?) åkte 795:an med mig. Gamla klasskamerater. Det var trevligt. Dom hade varit på krogen och roat sig. Det blev lite sådär "hej, hur är livet, vart går du i skolan, trevligt att träffas, vi hörs" ..eller inte. Men annars var det bara kul att se dom. Alla har förändrats så otroligt. Det skrämmer mig.

Lördagen, well.. Jag var på "fest" med Andrés släkt, grannar och vänner. Jag var DÖ nervös innan, jag trodde att jag skulle svimma i dörröppningen! (där överdrev jag lite..) 
Dom hade haft kräftskiva och jag gled in runt 22.00. Det sjöngs sånger ur små söta, asfula häften.. Det skålades och det pratades. Jag blev trevligt mottagen och jag tror att jag gjorde ganska bra ifrån mig. Hoppas att  André inte behövde skämas.
(kvällen slutade i katastrof, men det var efter vi hade lämnat trevlig släkt osv.)

Kommit hem vid 04.00-05.00 både fredagen och lördagen. 

Söndag, idag. Jag har legat i sängen. Tittat på tv. Druckigt 7 liter vatten ur en Ramlösa-petflaska. Haft huvudvärk. Laddat inför skolveckan som börjar imorgon. HA-HA! Där ljög jag till det lite! Laddat inför någon skolvecka har jag då inte gjort. Men det ska jag göra nu.. Vart är min kalender och varför lucktar min handväska öl?

Kommentarer
Postat av: Tikkan

Krya på dig sötnos, du är söt t.om när du är sjuk <3

2008-08-31 @ 21:46:45
Postat av: little miss yo-yo!

"Det sjöngs sånger ur små söta, asfula häften.. "



HAHAHAHAHAHHAHAHAHhahaHAH åh, jag älskar dig.

2008-09-01 @ 00:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0