It's friday i am ..sjuk

Puuh.. Jag är trött på att nysa nu asså. Jag är trött på att bli snurrig i huvudet så fort jag ställer mig upp. Jag är GRYMT trött på att vara sjuk. Idag känns det iförsig lite bättre, den här thriller-förkyldningen börjar att gå över. Sakta men säkert. Fredag idag, anyway. Känns inte som någon större befrielse eftersom att jag har varit hemma sen i tisdags. Men det känns skönt att må lite bättre nu till helgen i alla fall.

Nu ska jag plocka upp ur diskmaskinen och vänta på att mamma kommer hem med sushi till mig. Igår satt jag och André i mammas bil hela kvällen. Vi pratade och lyssnade på musik, och jag lämnade en lapp vid ratten och skrev att jag ville ha sushi. Höhö! Hon måste ha funnit det charmigt eftersom att hon ringde mig nyss och sa att hon kommer hem med mat klockan fyra. Woop! Woop!

Fast hmm.. Jag borde nog äta frukost nu.
På återseende, tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0