André 18 år

Idag fyller André 18 år. I fredags hade han sin fest. Jag och Lali åkte dit och kalasade. Vi kom hem klockan 06.00 i en taxi (han som körde såg ut som Michael Clarke Duncan). Det var helt klart en värd kväll. Pojkarna som var där lekte 8 Mile och det var gulligt. Jag tror visserligen inte att dom var ute efter att vara "gulliga". Men om jag skulle skriva att dom var stenhårda, så skulle jag ljuga. Hah. Anyway. Folk rökte vattenpipa ute på baksidan, medans jag och Lali dansade i Andrés rum. Hög musik, släkta lampor och alldeles för mycket energi slutar ALLT bra. Vi ravade ordentligt och hemska bilder togs.. ehm.


Nu har jag varit död i 2 dagar. Sovit för lite OCH sovit för mycket, i en kombination. Det är riktigt illa. Jag ska försöka lägga mig hyfsat tidigt idag, men först ska jag över till André. En födelsedagskram ska delas ut illa kvickt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0