STHLM & folk & kärlek

Okej. Dagarna rullar förbi. Tiden går fort. Jag hinner inte tänka. Så.. Jag skiter i att tänka och låter det rulla. Igår var jag och Lali inne i stan. Jag mötte Lali i Hornstull och vi åkte in till Centralen för att köpa mat, McDonland i all ära. Vi tog med oss maten hem till Simon som bor precis vid Centralen vilket är kind of awsome! Fatta underbart att ha en lägenhet helt centralt? Fast jag skulle iförsig aldrig kunna bo i Simons lägenhet. Han har ingen hiss och bor självklart högst upp!


Vi konkade upp maten för x antal jobbiga trappsteg och Sara mötte oss i dörren. Lali piercade smiley på Sara, vi åt mat och sen bar det av mot Maria torget. Robert skulle på krogen men träffade mig och Lali en stabbis innan. Det var roligt. Den killen har jag inte sett på säkert ett halvår. Vi stod och snackade en liten stund om allt och ingenting. Värt.


Slutligen hamnade jag, Lali, Simon och Sara i Tanto bland bögar och flator. Folk höll humöret uppe fastän klockan började bli sent. Vi möttes av en bandspelare som spelade Spice Girls och Maskinen. Lika härlig blandning på musik som på folk. Jag träffade Thomas och hans pojkvän mitt i allting, det var trevligt.


Det var segt i Tanto så vi åkte hem. På busshållplatsen i Tumba träffade jag och Lali två dudes som var lost in Tumba. En av dom var från Södermalm och var gamal skinskalle, den andra var från USA/Småland/Västervik/Haninge och var.. sandalmannen med stor keps.


Idag är det en ny dag, nya möjligehter! Jag är på G till stan för att träffa upp samma folk som igår och krascha i Tanto hela natten. Imorgon kommer mamma, pappa och Oskar hem! Allt som allt har dom varit borta i 3 veckor ungefär! Dom har varit hemma och mellanlandat i en dag för att sen tokdissa mig igen. Jag har tröttnat lite på att ingenting rör sig här hemma. På att gå runt och laga mat under tystnad. På att vakna upp i ett tomt hus. Men som sagt, imorgon kommer familjen hem! Fint.


Jag är kär, by the way. Jättekär. Im in love, så att säga. Audio Bullys. Jättemycket Audio Bullys.
Igår: Audio Bullys. Idag: Audio Bullys.

http://www.youtube.com/watch?v=MaoJYsc3A-s




Kommentarer
Postat av: Sanna & Sanna

24.00 avgörs vår tävling!

Ta chansen att vinna ett superfint halsband!



Kika på tävlingen här: http://sannornas.blogg.se/2008/july/tavlingsdags.html

2008-07-31 @ 19:55:02
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0