What's the name? SKINNER.

Fy fan. Vilken otroligt värdelös dag. Och ja, jag tänker gnälla i precis HELA det här inlägget.


Jag vaknade sådär larvigt sent idag. Igen. När man vaknar efter klockan 16.00 så vet man att dagen kommer att bli värdelös. Man vaknar, tittar på klockan och kastar huvudet tillbaka ner på kudden. Stirrar upp i taket och mumlar "fan".

Jag gick upp, drack ett glas O´boy, sen gick jag och la mig igen. Min livsglädje låg på minst minus 8. Sov sen ytterligare 2 timmar. Halvsov skulle jag iförsig vilja kalla det. Jag väcktes av sms lite då och då, skickade iväg hastiga svar. När jag väl bestämmde mig för att stiga upp ur sängen så utvecklades min dag inte speciellt mycket. Jag tog på mig kläder. Åt middag. Och hamnade sen i sängen igen. Jag tittade på världens sämsta film (den handlade om män som slog ner varandra med plankor och sköt på varandra med pistoler, men missade). Sen glodde jag på Scrubs, åt choklad. Glodde på Sex and the city, åt glass. Well.. Helt värdelöst, som sagt. Det är förresten farligt att ha tråkigt, man blir tjock av det.


Och jag tar tillbaka det jag skrev i mitt första inlägg, det jag skrev igår. Jag ska sluta se ner på alla bloggare. Jag börjar förstå innebörden med att beskriva helt onödiga detaljer och skriva om saker som absolut ingen bryr sig om. Det är skönt. Det är ett tidsfördriv. Och gnällig som jag är just nu, så passar det mig utmärkt! Det här med att blogga kanske kan bli mitt nya intresse. Jag slutade inte skriva dagbok förens jag var 13 år typ, så jag har det i blodet. Eller något..


Jaja. Det är en ny dag imorgon, förhoppningsvis. Så fort jag slår upp ögonen imorgonbitti så ska min första tanke inte vara att stänga dom igen. Jag ska försöka tvinga mig upp. Och så ska jag köpa hörlurar. Jag ska försöka dra med mig någon in till stan. Fika kanske. Strosa runt och göra ingenting fast ändå göra någonting. Prata massor skitsnack. Det behöver jag. Jag behöver sova nu också, ifall jag ska komma upp imorgon. Gosh..


Kommentarer
Postat av: Anonym

The best music > http://ssanibo.blogg.se

2008-07-24 @ 02:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0