Hej här kommer segertåget!

Jag är nöjd. Idag har jag varit duktig skolflicka delux! Jag har varit i skolan! Och inte nog med det: idag gick BRA i skolan! Jag jobbade upp ett IG till ett VG. Sjukt skönt, kan knappt beskriva det. Min ryggsäck blev 1 kg lättare. Och varje framsteg jag gör brukar leda till ytterligare framsteg, så jag ser ljust på framtiden.

Annars då? Jorå, det rullar. Huddinge vårdcentral imorgon. Jag ska röntgas för första gången i heeela mitt liv. Men det känns inte farligt alls. Det känns "bra". Eller nått..

Förresten! Vissa människor försöker övertala mig om att jorden inte kommer gå under. Typ, att det blev inställt. Andra menar på att det bara är försenat. Vissa säger att the day of doom är den 1 oktober. Jag hajar ingenting?! Ska vi dö eller inte? Hallå? Kan man få lite användbar information? Gosh..

FREDAG IMORGON, JAG BLIR GLAD I SJÄLEN BARA AV ATT TÄNKA PÅ DET!

Kommentarer
Postat av: Gud

Ledsen men vi ska (förmodligen) lämna jordelivet allihop.. Fast inte nu! :-)

Jag har ställt in undergången.

2008-09-19 @ 09:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0