Jorden går under, hw osv..

Expressen, Aftonbladet, Metro, radio osv.. Dom ljög! Världens gick inte under idag. Eller, världen har 6 timmar på sig att gå under, om den ska hinna göra det idag. Det var Lali som sa det till mig igår, att världen skulle gå under den 10 september. Och sen hörde jag det på radion hemma hos hw. Och påtal om det..

..så var jag hemma hos hw igår! Det var jättetrevligt. Han plockade upp mig i Älvsjö och vi åkte rally till Hägersten. Han hade en mysig lägenhet med fin utsikt. Vi drack te och hade det bra. Lyssnade på musik, hw sjöng lite och jag analyserade lägenheten noggrant. Woop!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag ska jag vara heeeeeemma. Jättemycket hemma. Och jag ska se på massor tv. Top model tillexempel, jag missade premiären igår pågrund av hw. (han hade en tv, men inga kanaler..) Eller så ska jag se Idol, jag hatar det fast jag älskar det lite i smyg. Jag ska äta glass i sängen och sega jättemycket. Mmh!

Var hemma hos Lali idag också. Vi gjorde ingenting.
Åt nudlar, åt chokladpudding, skrattade och fördrev tid mest.
Skönt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inom två månader :* Dom tryckte bara på knappen idag! (jag är utbildad jordensundergångare)

2008-09-10 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0