Kanske bara göra ingenting

Woho! Idag kom Niklas hit och fixade min bärbara dator! Jag har varit utan den hela sommaren ungefär. Men nu är den i funktion igen, det känns skönt. Då kanske jag kan skriva lite flitigare här, tillexempel. Jag skrev inte en enda gång under hela förra veckan, inte i helgen heller. Det har sina anledningar.. Ingenting hände! Värdelös vecka. Förutom lördagen iförsig. Jag och Lali åkte till Hallonbergen och tittade på Stiffy Jones eller som jag föredrar att kalla dom: hw och Johan. Det var ett trevligt äventyr, kortfattat. Efter spelningen skjutsade hw mig och Lali till Medborgarplatsen. Vi hade roligt i bilen:


1. hw kunde i köra!

2. Lali slog mig VARJE GÅNG det åkte förbi en gul bil, och tänk på alla taxibilar inne i stan!

3. vi tävlade om att hålla andan genom tunnlar, jag förlorade (FÖR JAG VAR TVUNGEN ATT BÖRJA PRATA!)


Jag och Lali käkade på donken efter att hw hade släppt av oss. Jag satt vid fönstret och tittade ut på människor sm gick förbi. Plötsligt stannade en kille och började gestikulera helt galet! Han pekade på mig, mimade, pekade på sig själv, tog upp sin telefon och viftade med armarna. Han hade en kompis bredvid sig och såg ut att förstå lika lite som jag gjorde. Efter några minuter kom han in på donken och det första han sa var "varför har du inte hört av dig". Asså, jag är RÄDD för folk i stan, skoja inte! I alla fall så började vi prata lite. Killarna var norrläningar och hade bara bott i Stockholm i 2 veckor. Trevligt värre. Och totalt ointressant. Hej då.


Well, sen har det inte hänt så mycket mer. Igår hade jag och Lali söndagssnack. Det var härligt. Vi är så smarta, jag och Lali. Speciellt tillsammans.


Imorgon är det skola som gäller. Då jävlar!


Kommentarer
Postat av: Tikkan

Låter som en trevlig kväll. Men vad är "hw kunde i köra?"

2008-09-10 @ 17:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0